20Maj


Igår åkte jag till ett dagis och skulle skjutsa runt barn men kom för tidigt. missuppfattning av tid..hmm fröknarna är lite virriga ibland..:P
men så vi tog en sväng runt i karlslund på 1 timme. det var mysigt..så fint där..
sen gick körningen bra.. Roxy är så duktig..

Idag är det tänkt att jag ska ta det lugnt hemma..städa lite och bara vara..har flängt runt hela veckan orkar inte mer nu..:P
Måndags var det körning i Östansjö
Tisdags hjälpte jag en polare att flytta
Onsdags körning på dagis

Skulle behöva åka till min mormor och hjälpa henne att köra bort en massa ris och lite saker till tippen men orkar inte..imorgon får det nog bli. ska iaf ut till stallet en sväng sen och kolla så alla djur har vatten och mat..
Kanske blir en sväng med vagnen med..
Nu har äntligen katterna somnat..dom har varit hel tokiga nu på morgonen det är dom jämt när man går upp.
så nu blir det en film och lite slapp i soffan..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0