Yes...

Fick reda på igår att jag är beviljad sjukersättning..det behövdes verkligen..så nu kommer man få en massa pengar varje månad...:D särskilt nu på torsdag..då kommer pengarna ända sen januari till april...:P lagom till min födelsedag..

Idag ska jag dra till stallet och köra en sväng tror jag..Sen blir det mormor och köra skräp till henne..
en massa tidningar och löv..

Tänkte åka nu på morgonen som jag gjorde igår men idag är jag så himla trött..inte van att gå upp kl.6 på dagarna..

Igår träna vi wp vid klubben..körde intervaller..gick jätte bra..sen drog Boss även vagnen 2 ggr..
Det gick bra det med..Min duktiga vovve..

Nu ligger Rayo och försöker mörda ett gosedjur..hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0