Tisdag

Kom hem för en stund sen. har vart ute hos djuren. matat alla och kollat lite kön på kaninungarna.
ska sätta ut dom på annons så jga blir av med dom. dom har hunnit blivit 6 veckor nu. och så är ju en kanin bara dräktig i 33 dagar så när dom kom ut så var väl Oskar där och gjorde nya kaninbebisar så det är 3 st till där inne som är 2 veckor gamla nu. kanske dags att ta ut Oskar..haha..honan lär vara med ungar igen. dom kommer väl om ca 2 veckor. hmm..

tog en kort sväng med Roxy idag då vi var i Åsbro igår och åkte runt i bergena i nån timme.
Var på kölrträff igår..dom har dragit igång nu..var 3 körekipage och lite folk som gick .skulle inte jag vilja köra med
tanke på vilka backar det var där. jisses..Roxy han kämpa och drog med mig och Richard..:D
Han var helt slut när vi kom fram. gallopera i sand gjorde vi med..nyttigt med lite backar. såna är det dåligt med ute i Kil..:P


Kommentera gärna så jag får se vilka ni är som läser min blogg..:) kan vara roligt..

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kikar in här ibland :P

2010-04-26 @ 15:23:22
URL: http://crested.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0