Söndag

Helgen har varit lugn för min del..alltså nykter..skönt det så man kan gå upp på morgonen och må bra..:) hehe..
var nyss ute med hundarna och solen sken och det blåste inte så mycket som igår.
igår höll jag på att blåsa bort..fy va det blåste..ska ut med hästen idag tror jag..har fick ju stå igår så han måste ut och röra lite på fläsket.. Tuva har sovit här inatt och det har gått jätte bra..hon har sovit så duktigt hela natten..och katterna med för dom har sovit under soffan för som är rädda för henne..hihi..så jag har fått sovit ifred inatt..
igår körde Fredrik lite med pvn..drog en repa vid posten..gick jätte bra..första repan på ett par år..ja och Richard åkte efter honom i hans audi iaf nått skulle hända..men den höll..bra det..sen drog vi till mastodont en sväng och glodde lite..satt där en stund sen drog vi hem..då var kl.halv 3..ja var rätt trött då..:)
Boss & Tuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0