Fredag

Jag har varit lite seg på att blogga. ja har haft annat för mig..:P
men ska försöka bättra mig. jag har iaf börjat på en praktik förra måndagen.
jag är på Folkatorps Ponnyridskola. det är jätte skoj men lite stressigt ibland..när man ska sadla och tränsa 23 ponnysar..:P men det går jätte bra..

inatt har mina hästar stått inne då det har regnat i flera dagar.. tänkte att dom skulle få torka lite..:) ska gå ut till dom snart och se om dom överlevt natten inne..dom gillar nämligen inte att stå inne..:P

imorgon bär det iväg på Rockbåten..:) fan va skoj det kommer bli.. jag och Älsklingen ska åka med ett gäng..
blir nog rätt lugnt med drickandet..:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0