Måndag

Försov mig imorse..skulle till Communicare o kolla på film..vi kollade på flickan som lekte med elden..den var rätt oki faktiskt..efter det drog ja hem o greja lite med alla djuren..mata o så..sen in o gjorde mat..ris o korvstroganoff..:D mm gott..sen drog jag in till stan o skulle hämta ut ett paket som morsan ahde beställt åt mig i julklapp..det va ett par gardiner o ett lakan..najzz..sen drog ja hem till henne o vattna blommorna..hon är ju på teneriffa så ja får ta hand om dom små blommorna..:P haha..efter det drog jag ner till vevhuset o satt där o snacka lite skit med lite folk..trevligt som alltid..:) sen sladda jag hem o satte mig här vid datorn o dricker en öl o lyssnar på musik o bränner skiva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0